Mammas pojkar, Susanne kommenterar gårdagens program.

Hej ,

Så var det dags igen att se sig själv på tv. I går handlade det ju mycket om matlagning. Jag var faktiskt över lycklig av att få laga mat iprogrammet.Var nämligen lite trött på den maten vi fick. Det var inget fel på den men det blev många upprepningar av samma mat.( Förlåt Erik .....) Kocken hette så. Vi hade jätte kul när vi lagade maten , super bra stämmning och alla var inspirerade. Trots att det var 40 grader varmt och inne i resturangen där vi var med alla spisarna igång så blev det säkert 50 grader . Det var varmt så det snurrade i bollen. Men resturang ägaren var väldigt förstående och omtänksam så dom bjöd oss på öl. Och alla tyckte det var Jippiiiiiiiiiii....Älskade det temat på resturangen när vi fick vara kreativa.
Tjohoooooin i dimman.......

Tyckte det var lite ledsamt när Linda rocktjejen åkte ut. Gillade henne hon var lite speciell. Tuff utåt men ett hjärta av guld och lite som Bambi på isen. En oslipad diamant.

Kände igen mig själv lite i henne när jag var ung.

Jag måste säga att jag får så många fina kommentarer av alla läsare här.Det berör mig ända inn i hjärte roten var och en på sitt sätt. Tack alla. Känner jag har börjat brinna för någonting igen den inspirationen är underbar.

Lika så Idol som jag tittat på i kväll berör mig .Vilka fantastiska människor vilket mod dom har .Bara att ställa sig där rakt upp och ner med sin power och sina enorma röster.Trots dom blir dissade så är dom ändå kvar och fortsätter stå där med sin styrka och utstrålning.
Jag bara älskar det.....att dom gör det dom brinner för.

Nu är det snart läggedags och i morgon är det träning som gäller, har slarvat lite med det denna veckan.
Det är ett måste annars blir det stora raset. Eller får jag lägga in mig på lavemang och dropp.
Inget för mig som älskar mat och allt det goda i livet.

Natti natti så länge .
Hörs i morgon / Susanne


Kommentarer
Postat av: Jon

God morgon Susanne. Läste just din din artikel. Kul att läsa vad du skriver =).. Missade faktiskt Idol tyvärr, såg bara lite i början så somnade jag sen. Var jätte trött igår. Jag håller med dig, synd att Linda åkte ut. Hon var snäll och söt tjej.. Tänkte fråga en sak! Vad menar du med att "det var samma upprepningar av samma mat" ? Kram Jon Lindén =)

2009-11-07 @ 06:59:27
Postat av: Susanne Rydeström

Hej jon ,

Det står många upprepningar av samma mat. Menar att

jag inte tyckte maten var så varierad.



Kram Susanne

2009-11-09 @ 19:49:59
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Areyanna

You make my day=)

2009-11-12 @ 10:09:50
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vilken härlig blogg du har, så positiv och härlig. Keep up the good work:)

2009-11-12 @ 10:31:15
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0