Olle Bergrens Blogg om Susanne i Mammas pojkar.Draft: Nov. 9, 2009

http://blogg.expressen.se/kungligt/entry.jsp?messid=547108


Hej på er allihopa ,

Har lagt in en länk på en interjuv som min favorit journalist har skrivit. Tycker alltid han skriver jättebra. Hoppas ni är intresserade av att läsa den? Anser  själv att den ger en rättvis bild av mig och några av mina värderingar .

Annars är det några dagar sedan jag skrev .  Inte så länge sedan , men  tiden går fort och i bland hinner jag inte med allt jag tänkt att göra . Helgen har varit lugn, mest hemma mys . Långa promenader med Tyson god mat och lite vin.
 Hade faktiskt planerat att gå ut och dansa men det blev inget med det. Tråkigt , för jag älskar att gå ut och dansa . Är det riktigt bra musik så kan jag inte sluta . Det är nog min enda last . Dansar i timmavis , nästa dag är fötterna som 45 or och jag kan knappt gå. Men kul så länge det varar......Tjhooo....

I lördags var jag på gymmet och tränade, äntligen har haft dåligt sammvete länge nu för att jag slarvat under veckan. Det funkar inte att slarva , kroppen måste ha sin träning om den skall hålla länge.

Blir lika förvånad varje gång jag går ut på stan av att alla tittar och ler. Många kommer fram och pratar , frågar lite olika saker .Om mammas Pojkar hur det var och när jag kom hem ? Fast vi har varit hemma länge nu . Folk tror att vi landat nyss . Alla jag pratat med är faktiskt väldigt possitiva , och säger att dom följer programmet tycker det är jättekul. Fast det är helt hysteriskt och jätte knäppt . Kul att höra att så många tycker det är roligt och underhållande.
I dag kollade jag in på Towas lindebergs blogg. Hon har fått ny design på den, jätteläcker och hon är ännu vackrare på sin nya blogg, den ser mycket fräshare ut. Grattis Towa !
Ja tar gärna emot lite bloggtips . Är ju ny på denna banan och inte så proffsig , men hade tänkt mig att bli det så småning om.
En annan blogg som jag gillar är Kenzas tycker den är väldigt stilren och snygg. Undrar vem som hjälpt henne med den?

Nej nu är det dags för en kopp te , frukt kanske lite sallad och en knäckemacka.

Hej så länge så hörs vi kanske i morgon.

Kramizar/Susanne





Kommentarer
Postat av: yasmine

Gud va kul att du bloggar! Tycker du är/var superskön i programmet! =)



Om du behöver hjälp med din blogg så bara hör av dig. Det finns tex lite olika sidor osv man kan få tips utav. Kika gärna på min blogg och säg vad du tycker :) http://yasminaren.blogg.se

2009-11-09 @ 20:48:24
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: Susanne Rydeström

Hej Yasmine,



Tack för din komplimang .Har varit ute och tittat på din blogg, den ser väldigt charmig ut. Har du bloggat länge? Måste säga att jag tycker det är jätteroligt. Har blivit en riktig data nörd.Hur lyckades du få in rabih på tv4 play? Jag har ju lite sådana filmer på tv 4 as hemsida bla.sminkskolan som jag skulle vilja få in på min blogg men vet inte hur jag skall göra?

Vilka sidor är det som du menar att jag kan gå ut på?

Kram Så länge /Susanne

2009-11-09 @ 23:31:49
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Simon Månsson

Kul att du bloggar .. Du är snäll och trevlig , du har en trevlig son och söt dotter.. Lycka till i framtiden.. Ni sprider harmoni och jag kollar på mammas pojkar då och då när jag hinner.. den är bra serie.. man blir glad av den . hur många avsnitt går den ? Mvh Simon !!!

2009-11-10 @ 00:33:00
Postat av: yasmine

Hej Susanne !



Tack så mycket. Ja jag har bloggat i 3 år nu. Så det är ett tag. Visst är det kul, man fastnar lätt i blogg-nätet =).



Jag la in Rabih via tv4.se . Där står "vill du blogga om detta". Det är ganska svårt att förklara. Men har du filmerna inne på tv4.se hemsidan? Eller ligger dem i din dator?



Angående sidor som du kan gå in på så rekomenderar jag tex: http://designadinblogg.se/ , http://minbloggdesign.blogg.se/ , http://bloggdesignbymalin.blogg.se eller inne på blogg.se hemsidan där man också kan hitta mycket tips :) . Det är ganska svårt i början att förstå hur man designar sin blogg . Men kan ska komma ihåg att man bara jobbar med HTML koder och det mesta görs i "design" när du loggar in på din blogg. Alternativt kan du alltid fråga någon som kan det att hjälpa dig med din desgin. Med dina vackra foton och ditt vackra uteesende borde du definitiv ha en blogg som framhäver det. :)



Hoppas att det hjälpte något och att du fortsätter blogga.



Kram Yasmine

2009-11-10 @ 13:07:14
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: Susanne Rydeström

Hej ,

Tack så mycket Yasmin.Skall ta tag i detta så fort jag kan.



Jättekram /Susanne

2009-11-11 @ 09:04:23
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Susanne, vill du ha en design så har jag fixat min och många av mina vänners, inga superavancerade men du kan kika in och höra av dig om du är intresserad :)



Till vänster i min meny finns en länk till min design blogg där allt jag gjort ligger uppe :)



Kram!

2009-11-12 @ 21:29:46
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0