Susanne i Mammas Pojkar går igång på morgonrock och rocklassiker.......

Hej,

Ja , jag älskar morgonrock och rocklassiker.

                    

Ingenting får mig att gå i gång så som morgonrock och rocklassiker. Det är den största seretoninhöjaren jag vet........ Älskar bara dessa gamla rocklåtar, it makes my day.....På med dem direkt på morgonen och sedan tjohoooooo, är det bara att lyfta och flyga........... Jag får sådan fruktansvärd energi och inspiration vill bara sjunga ,dansa och rocka . Har bestämt mig för att i mitt nästa liv skall jag bli rockstjärna. Om jag inte hinner med det nu i detta livet. Fast det är tveksamt förstås men att börja med att lära sig spela gitarr det är en bra början. Ett av mina faviss band är absolut Metalicca , sedan Van Hylen, Europe , Nirvana,Guns of Roses,Led Zepeelin,Stones ,ACDC osv.....hur många som helst.
 Tycker dom är så duktiga Jonas Nilsson och Anton Körberg.
Även blues berör mig på djupet men åt andra hållet liksom.....BB.king, Eric Clapton, John lee Hooker , Buddy guy, John Mayall mfl.........Jag blir alldelles hög och jordad samtidigt..........Svårt att förklara men det finns kanske någon som kan indentifiera sig med dessa fenomen?????????

Kram i luften/Susanne


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du bloggar =) jag hade en drömde en rolig dröm om dig igår ;D Du hade typ flyttat ihop med min pappa :D



kram / Mia

2009-11-04 @ 21:41:51
Postat av: Anonym

snygga meningar av mig där... jag testar igen

vad roligt att du bloggar. jag hade en rolig dröm om dig igår natt. jag drömde om att du hade flyttat ihop med min pappa. fniss



kram / Mia

2009-11-04 @ 21:43:19
Postat av: Jon

Hej Susanne, mitt namn är Jon och bor i Malmö. Tycker du är jätte trevlig och mycket intelligent och omtänksam mamma som bryr sig om sina barn Tim och Alexandra så frutansvärt mkt. Har träffat Tim många ggr ute på nattklubbar bl.a Mazarin. Men har tyvärr aldrig pratat med honom. Han verkar vara som du säger i mammas pojkar,, sympatisk och empatisk och mkt trevlig med. Ni är verkligen en fin familj.Har också varit modell. Det var en underbar och lärorik period =).. Kommer nog skriva en hel del till dig på din blogg om det går bra =).. För jag önskar att jag hade en sån mor som du.., trots att min mamma är helt underbar men hon ringer nästan aldrig. Det är jag som får ringa tycker hon. Hon är bara 49 faktiskt,, fyller 50 om drygt en månad. Så hon fick mig när hon var 16. Jag är 34.. Men att hon ej ringer kan kanske bero på att vi e 5 syskon och hon har fullt upp mest med minstingen som e 15 år !!! Eller vad säger du Susanne ? PS: Jätte fin blogg du har. Många Kramar Jon Lindén

2009-11-06 @ 14:35:58
Postat av: Susanne Rydeström

Hej Jon,

Tack för ditt fina och trevliga inlägg.Faktist blir jag rörd till tårar när jag läser det.Och så klart blir jag också glad för att du gillar min blogg.Det som berör mig så mycket är att jag känner igen mig i dig.Jag är själv ett maskrosbarn och har lovat mig själv att mina barn skall aldrig behöva uppleva det jag själv har upplevt.Det gör så ont att inte bli bekräftad och sedd.Särskilt av sina föräldrar.Det är hellre inte bra för själv förtroendet.Just därför har jag gjort allt jag kann och kanske lite till .Min önskan är att dom skall bli starka individer, som tror på sig själva att dom kan klara allt dom vill.Jag hade också fullt upp med båda mina barn när dom var tonnåringar och dom har varit väldigt "kreativa" på olika sätt.Om din mamma är ensamstående så förstår jag att hon har det jobbigt.Men alla behöver bli bekräftade oavsett ålder.Trots allt så är det kärleken som är starkast och som för oss framåt.

Vad kul att du jobbat som modell,det brukar ju kunna ge en kick i rätt riktning.Det har som du säger varit mycket lärorikt och gett mig fantastiska minnen.

Kram / Susanne

2009-11-06 @ 18:02:33
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Jon

Hej Susanne och tack för ditt svar! Du är verkligen fantastisk, du bryr dig om andra väldigt mkt, du är unik helt enkelt, man kan lita på dig känner jag.. Det man säger till dig håller du för dig själv. Jag skriver dikter Suss. Du ska få en "rad" nu för jag har lite folk här.. "Du har så vackra ögon, dem glänser som två små stjärnor, och man kan se hela världen genom dem" =) ... Visst var den fin!! =)..Du ska få en till för du e så snäll =).. Ser man i dina ögon, så ser man hela världens skönhet =) Tack för att du finns Susanne.. Din vän Jon.. Hälsa Tim att jag kanske kommer till Chilliper imorron vilket jag ej tror för jag e upptagen men kanske .. Tyckte om raderna.?? Du ska få massor av dikter sen , men bara om du är snäll hihi.. skojar bara !! Kramiz Jon Lindén

2009-11-06 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0