Susanne i Mammas Pojkar tycker att.....

Hej,

Måste bara berätta att min underbare kompis Lennart Heleander ringde i dag från Spanien och hade synpunkter på min blogg.han menade att jag måste ha tydligare sökord för att folk skall hitta hit.
Så ok då testar jag med det hädanefter......

Jag vill också passa på att tacka en av de trevliga flckorna Towa lindberg.se i Mammas Pojkar för att hon skrivit om mig i sin blogg, ock säkert hjälpt mig lite på traven. Hon var en glad och trevlig person och . som säkert   saknade  sina hundar  och bloggen trots att hon gillade Spanien. Smart och vacker tjej.

Har varit ute och kollat lite på TV4 sida under diskutera. Måste säga att det är mycket väsen kring Izza. Vill bara säga att jag aldrig hann lära känna henne så mycket . Men hon är ju också en person som gör sitt bästa så gott hon kan . Alla människor har ju både bra och dåliga sidor. Och det finns ju alltid en orsak och verkan till allt. Även om hennes yrke kanske sticker ut så finns det säkert en seriös sida med hos henne.

Många har undrat om jag ser på programmet? Klart att jag gör , både orginalet och reprisen. Jag tycker det är jätteroligt , helt hysteriskt , och med både sanningar verkliga känslor bakom.
Lite vinklat i bland men det blir ju ingen spänning , drama eller handling annars.

Kramar /Susanne


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Fin och rolig blogg, ett tips i all vänlighet är att vänstercentrera texten. Det ser lite proffsigare ut...

2009-11-03 @ 20:33:42
Postat av: DELANIE

Designen behövs fixas dock tycker jag Susanne! :)



Kram kram!!!

2009-11-03 @ 20:44:23
URL: http://www.delanie.devote.se
Postat av: Lillan

Dom är fina hundar. Mördarhund säger vissa. Min är minsan ingen mördarhund. Han är så feg att han låter matte gå först när det är mörkt ute :)

Han skulle nog möjligtvis kunna slicka ihjäl någon som bryter sig in. Det enda han riktigt vaktar är bilen.



2009-11-04 @ 15:08:35
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej! Va roligt att du bloggar Susanne :)

Har bara en snabb fråga, varför "hyllar" du Towa? Jag menar hon hade ju pojkvän under inspelningarna av Mammas Pojkar? Tycker att det är ganska orättvist mot killarna. Vad tycker du?



Kraaam Josephine

2009-11-06 @ 21:24:29
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: Susanne Rydeström

Hej,



Jag lärde känna Towa på mitt sätt, och gillade henne tycker hon är väldigt social och trevlig samt smart tjej.

Kram på dig Susanne

2009-11-09 @ 19:54:49
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0