Susanne i Mammas Pojkar tycker denna video hälsningen.....





                                                           

                                                                           Hej,
Kan inte låta bli att titta i bland på TV 4 as hemsida. När vi gjorde denna video hälsningen visste vi fortfarande inte vad vi gav oss in på. Jag tycker denna videoälsningen ser för rolig ut. Och Tim ser ut att tycka det är jätte pinsamt. Han ser ut som om någon tvingar honnom att stå kvar och vill bara dra därifrån. Stackars Tim . Fast det
finns ju värre saker eller hurVet inte vad ni tycker ?

Kram/Susanne



http://tv4play.se/noje_och_humor/mammas_pojkar?videoId=1.1258600


Kommentarer
Postat av: Martin

Videohälsningen var underbar..

2009-11-16 @ 18:49:00
Postat av: Sofie

Jag tycker att ni två är helt bedårande!

Jag älskar människor som kör med raka kort och står för sin sak. Du Susanne är den svärmor alla skulle vilja ha, och Tim är en svärmorsdröm!

Synd att han har hittat sin andre hälft.. hmhm.

2009-11-16 @ 19:34:57
Postat av: Susanne Rydeström

Hej Sofie och Martin,



Tack till er båda för era gulliga kommentarer.Jag blir jätteglad när fölk skriver och kommenterar.



Natti Natti till er båda.

Från Susanne

2009-11-16 @ 22:54:43
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Magnus



Hej Susanne, sökte till serien men kom aldrig med, jag och mamma tyvärr.. Kommer det en ny version nästa säsong ? Hälsar Magnus..

2009-11-17 @ 11:34:51
Postat av: Malin

Hej Susanne! Vill bara säga att jag tycker du är så otroligt vacker! Jag undrar om det finns någon möjlighet att skicka en bild på mig själv till dig via mail, så att du skulle kunna tipsa mig om vilka färger/smink som jag passar i? Du verkar så kunnig och proffsig! Kram/ Malin

2009-11-17 @ 20:27:35
Postat av: Susanne Rydeström

Hej Malin,



Ja det gör jag gärna .Om du börjar med att skriva din mailadress så hör jag av mig till dig .

Kram /Susanne

2009-11-18 @ 19:50:33
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0