Susanne och Tim i Mammas Pojkar, gästar the voice och rocklassiker.

  

Hej ,


Nu får jag börja recykla mina bilder . Tänkte nu i morgon eller Fredag skall jag köpa mig en ny mobil med kamera, så jag kan börja fota lite till min blog Är det någon som har något bra tips  på en mobil med bra kamera utan att det kostar en förmögenhet?
 Fast det är ju viktigt att den tar bra bilder så att man kan behålla sin image , och andra med för den delen. Det är ju synd om man skall se värre ut än annars , helt i onödan. 
 Nu skall Tim och jag upp till Stockholm  och göra radioprogram för the Voice och Rock Klassiker ,(som jag älskar) stackars alla lyssnare det är nog ingen som förstår vad vi säger. Mer än ni Skåningar
Fast jag hörde talas om att till och med Pepps Person från Eslöv med brajan och Wilmer x  också gjort radio .Och om inte dom behövde prata engelska , så kanske  inte vi heller behöver det . Sedan har vi ju den tuffa och vackra  Carolina Gynning som har  gått i spetsen nu, för alla oss skåningar och banat vägen. Så det inger faktiskt lite trygghet. Det är inte bara vi i alla fall. 
Som sagt gärna lite mobil tips?    

Natti natti/Susanne
            

                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Hej Sussi!

Jag är ett stort fan av din blogg och hade jag fått bestämma telefon hade jag nog valt nya Nokia 2720. Jag gillar designen väldigt mycket och jag tror det hade passat jätte bra till dig! KÖP INTE iphone som alla har den är väldigt dyr och ingen bra kamera alls!!!



Lycka till i radion!



kramar!!

2009-11-18 @ 23:02:32
Postat av: Kim

Hoppas du hittar en mobil som faller dig i smaken :)

Det är inte lätt i djungeln!

Var tvungen att leta reda på din blogg när du berättade för mig i butiken att du hade en!



Hälsn

Kim, Teknikmagasinet

2009-11-18 @ 23:09:00
URL: http://conspicuous.blogg.se/
Postat av: Timothy





Hej Susanne, jag rekemmenderar att du går in på blocket .. Där hittar du massor med jätte bra kamera mobiler till fruktansvärt billiga priser!!



Mvh Timothy

2009-11-19 @ 16:21:25
Postat av: Malin

Hej Susanne! Det var jag som i ett tidigare inlägg frågade om jag kunde skicka bild till dig via mail för att få lite tips om vilka färger/smink m.m som jag skulle passa i. Min mailadress är : [email protected]

Hoppas på vidare kontakt och tack på förhand! Kram

2009-11-19 @ 16:39:05
Postat av: Emelie

Jag har själv en S/E Satio. Grymt bra kamera! Den rekommenderas varmt

2009-11-19 @ 17:12:02
Postat av: Maria

Hej Susanne! Jag jobbar som säljare och säljer mobiltelefoner dagligen. En bra mobilkamera är Sony Ericsson W995, den har 8mp kamera. Dock ganska mkt reklamationer på sony ericsson. (kan ju vara för att det säljs mkt oxå) Iphone tar inte så bra bilder, då är w995 bättre. Annars har du Sony Ericsson Satio, den har 12mp. Köp ingen kamera med mindre än 5mp, de blir inte alls bra. Mvh Maria

2009-11-19 @ 21:29:14
Postat av: muki

såg att nån länkade till min blogg här om blogg design.

jag har inte gjort kenzas men jag har gjort en som liknar hennes



denna har jag gjort

http://gulljulls.blogg.se/



den liknar kenzas

2009-11-19 @ 22:56:27
URL: http://minbloggdesign.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej! Var bara tvungen att säga att Tim ser jätte bra ut och verkar vara en jätte fin kille! Jag följer Mammas pojkar varje vecka! Hoppas att han väljer en tjej som han har roligt och trivs med! Jag önskar att jag hade sökt in till programmet haha!



Ha det bäst! / Malin

2009-11-20 @ 22:36:03
URL: http://malinaa.blogg.se/
Postat av: Mike

Fröken klär i all uppmärksamhet. Bara på dom.

2009-11-21 @ 14:49:00
URL: http://www.myspace.com/plasticincmusic
Postat av: anonym

Hej Susanne!

Jag tycker du är en hel go mamma.

Tuff, vacker och en modern sådan =)

Din son är jättetrevlig också =)

Angående mobil så är det bara gå efter tycke och smak ( om du nu inte har hittat någon redan dvs) . Men som tidigare inlägg så kan jag hålla med om att köp ingen kamera under 8mp.



Ha det gott i vackra skåne!

Hälsningar från Norrland

2009-11-22 @ 07:09:33
Postat av: Timothy

Hej Susanne, har du köpt en kameramobil än ? Kram Timothy..

2009-11-22 @ 11:45:04
Postat av: Tim Lover

Tim var på Harrys i Kalmar igår. Sååå Snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0