Susanne och Tim i Mammas Pojkar hos Äntligen Morgon med Adam och Gry. Mix Megapol.

 

skriven av Miss E , 2009-11-26 23:16

Hahahahahahahaha! Alltså jag fick kramp i magen av allt skrattande! Susanne, vilken cooling! Så himla härligt skratt och smittande humör smilies/cheesy.gif. Vill se och höra mer av henne i framtiden!!



Vi får hoppas på det.

Susanne




Vi fick även glatt besök av mamma Susanne och sonen Tim från TV4s Mammas Pojkar. Det var något av den fnittrigaste intervju vi någonsin haft i detta program, Susanne var kort och gott en väldigt glad tjej.
Vi fick även veta att hon inte pratar om sin ålder, älskar vin och att Tim är kär och träffar någon just nu.

Hej,

Detta var min underbaraste dag i Stockholm. Vilka underbara människor , jag är så glad att vi fick komma dit och vara med i deras radio program. Ett glatt och härligt gäng.
Tack till er Adam Alzinger, Anders , Hans Wiklund hoppas vi får komma tillbaka fler gånger. Jag kan berätta om många fler hyss, om ni vill ? Skulle kunna skriva en hel bok om alla kreativa entreprenörs hyss.

Jättekram till er alla.

Från Susanne Rydeström.





http://webbradio.mixmegapol.se/index.aspx


Kommentarer
Postat av: Helen

Jaa man kan ju inte säga så mycket mer än att jag skrattade så magen drog ihop sig bara av att höra på The voice, höll mig vaken under den intervjun men somnade innan nästa. Lyssnade på den när jag kom till jobbet och kan bara säga en sak: Suss, du är fan helt jävla underbar! Saknar tiden i Marbella och att höra ditt skratt hela tiden. Men jag saknar också alla allvarliga disskutioner vi har haft!



"Puss i luften"

Kram Helen!

2009-11-29 @ 02:12:44
Postat av: susanne Rydeström

Hej ,

Du är för gullig Helene.Jag kommer nog snart till Sthm igen.

Vi var även med i the Voice har du lyssnat på det?

Och jag hade telefondejt med Pär. Skall försöka hitta det och lägga ut detmed.

Saknar dig med . Hörs i veckan.

Kram Susanne

2009-11-29 @ 19:30:30
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0