Susanne Rydeström /Mammas Pojkar i Veckans nu.

 




 Hej Alla mina positiva läsare!

Denna artikeln hittade jag i tidningen Veckans Nu. Jag måste säga att jag tycker den är bra . Blev jätte nöjd för att dom skrivit precis som jag sagt, och inte tagit bort någonting eller förändrat något.

Annars kan vad som helst bli till något helt annat. Tack så mycket till Anna från Veckans Nu!

Nu är jag i Stockholm och jag fick köpt min kamera innan jag reste, det blev en Ericsson 905.

Och den är nog jättebra .Det är som att ha ett helt kontor på fickan, jag skall nog kunna lära mig den en bit i taget.
Tycker det är jätteroligt att lära mig nya saker.Och är så nyfiken på livet, hela tiden händer det nya inspirerande saker.
Nu skall det bli spännande att se vad som händer här i Stockholm .

Hej så länge och tack för alla välmenande tips!
Susanne




Kommentarer
Postat av: natali barisic

lycka till i stockholm nu så ses vi säkert när du kommer hem.

Då sätter vi oss ner och gör om din design till bloggen :) Kram Natali

2009-11-24 @ 10:20:28
Postat av: DENIZE

du är ju snyggast i hela programmet, skit i flickorna. killarna bör dejta dg istället :D

2009-11-24 @ 16:47:19
URL: http://denizbe.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

du är den enda av mammorna som är normal (:

fortsätt med det och hälsa din perfekta son ;)

2009-11-25 @ 17:09:38
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Ewa

Först vill jag tacka för att det finns en Mamma som har samma verderigar på familjen som jag. Det vill säga att du har en mycket nära och bra relation till din son. Så jag hoppas att Tim hittar en tjej som kan aceptera er nära relation.

Kramen på er

2009-11-27 @ 09:15:36
Postat av: Nicole

Hej susanne!



Jag såg dig i Nacka forum här om dagen :-) väldigt vacker är du...

2009-11-28 @ 14:38:28
URL: http://nicnors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0