Susanne Rydeström och Mammas pojkar i kväll


Hej
Har precis tittat på reprisen i mammas pojkar. Ja det är verkligen ett helt tosigt och knäppt program . Det är annorlunda att se sig själv på tv än att vara där och göra inspelningen. En hel dags inspelning blir till en timmes  program. Ohhh så roligt det var att se Naima slänga sig i taxin och spana på dejten med Bobby och Jane. Ja Jane är väl inte precis någon önskedröm för Naima.
Men stackars Bobby det blir inte lätt för honnom. Inget ont om Naima för vi hade jätteroligt tillsammans och hon är hur snäll och trevlig som helst. Stort hjärta och djup själ. Det var jättekul att skoja med henne om Bobby i bland visste hon inte vad hon skulle tro........
Men hennes förväntningar på sin svärdotter blir nog svåra att uppfylla.

Nu har ju halva tiden gått och vi blir allihopa tjockare för varje dag som går. Det syns på en del av oss . Personligen är jag van vid att röra på mig ganska mycket. Men det blev inget med det i Marbella vi fick inte gå ut som vi ville. Fast vi mammor fick röra oss lite mera fritt. Problemet var bara att så fort vi gav oss ut för en promenad eller jogginrunda vände vi igen helt utmattade av värmen.

Kram/Susanne


Kommentarer
Postat av: Tim

Jag älskar dig Mamma.. Puss

2009-11-16 @ 14:47:13
Postat av: Susanne Rydeström

Åhhhh,



Mitt hjärta så glad jag blir.Det är det bästa man kan få höra från sina barn.

Skall bli kul att få åka till Stockholm , ser jätte mycket fram mot det.Kul att göra radioprogram,fast ingen kommer att förstå vad vi säger.I värsta fall får vi prata engelska.

Kram / Mamma

2009-11-16 @ 15:30:29
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Susanne Rydeström

Till dig mitt hjärta,



Glömde så klart säga det samma .

Älskar dig med.



Mamma

2009-11-16 @ 15:35:06
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: Sundream Estate

Hola Guapo, det är den goda spanska mat och vinet som du går upp i vikt av. Men du ser lika small och vacker ut som vanligt i TV rutan. Det är inga problem att spinga i värmen här nere, som du vet joggar jag 12-15 kilometer upp i bergen 4-5 gånger i veckan, du måste bara dricka mycke vatten innan och efter.



Kram Lennart

2009-11-17 @ 15:30:04
URL: http://www.sundream-estate.com/
Postat av: Werner Schlager

Ska bli kul att se serien imorgon ?



Mvh Ett stort fan.. Kram

2009-11-18 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0