Susanne Rydeström dans missbrukare ?




 

En Helt meningslös dag.

I går var jag ute och träffade några vänner skulle bara gå på afterwork kl 17.00.
Vi träffades på Hipp som faktiskt hade mycket fin afterwork god mat, fina sallader med nötter bönor och allt möjligt annat. Älskar nämligen sallader  allt fiskit och grönt i alla former. Där var också mycket folk bra stämning och allmänt trevligt .Träffade en väninna där och hennes kompisar som var jättetrevliga.
Efter det gick vi till Chilli för att ta ett glas och lyssna den musiken. Och då går jag som vanligt i gång på deras musik och dansar nonstop hela kvällen trots att jag hade jättehöga skor på mig.
Jag blir som helt tokig och besatt av viss musik  glömmer allt kan bara inte sluta dansa . Och jag som bara skulle gå på afterwork och vara hemma vid 20.00 tiden kom hem kl 04.
Igen.....
Hela dagen i dag har jag bara legat i soffan och fötterna är som 48 or. En heldag till ingen nytta. Har inte ens varit ute med Tyson fy.......vad jag skäms.
Men kul är det .... Skulle kunna gå ut i dag i gen om  bara kroppen hade orkat. När jag hör den musiken igen nu när min dotter skall gå ut börjar det igen ...... Blir helt tokig . Bara vill ut . Kan man vara dans missbrukare?

Nej i morgon är det ny dag med nya tag och förhoppningsvis har fötterna blivit 38 igen.

Skall gå och lägga mig nu snart helt slut . Och tack till alla trevliga och glada människor på Chilli. Både personal och alla andra.

 Natti Natti allihopa/Susanne


Kommentarer
Postat av: Robert

Du har fin blogg. Men kul att titta på serien.. Du är söt och har vackra ögon.. Trots din ålder.. Vad kostar det att få en tid hos dig med tanke på att du jobbar med vård.. Hälsar Robban..

2009-11-16 @ 22:06:18
Postat av: Robert

Du har fin blogg. Men kul att titta på serien.. Du är söt och har vackra ögon.. Trots din ålder.. Vad kostar det att få en tid hos dig med tanke på att du jobbar med vård.. Hälsar Robban..

2009-11-16 @ 22:07:02
Postat av: Susanne Rydeström

Hej Robban,



Tack för ditt gulliga mail.

Om du vill kan du adda mig på Facebook.Lättare att föra en diskusition där.



Natti Natti /Susanne

2009-11-16 @ 22:59:49
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0