Susanne från Mammas Pojkar har också en hemsida som heter Beauty-Guide.se

http://www.beauty-guide.se/







Hej,


Tanken med min blogg är så småningom  också att jag skall kunna er lite inspiration med makeup tips och en del skönhets och hälsotips . Det är ju det jag sysslat med i hela mitt liv som egen företagare av min skönhets salong Beauty-Guide http://www.beauty-guide.se/

Jag har gedigen och mångårig erfarenhet i branshen. Jag är också utbildad Hudterapeut , makeupartist, hälsorådgivare samt stressterapeut. Som ni nu kanske förstår finns det också en ytterst seriös sida hos mig.

Susanne



Kommentarer
Postat av: Helen

Fan va du är het Suss ;) Mjaaaau!

Kraaaam

2009-11-30 @ 20:36:00
Postat av: Desireé

Hej Susanne ! Hoppas allt är bra, Skulle jätte gärna vilja kontakta dig angående en fråga, så skulle du kunna slänga iväg ett mail vore det jätte snällt ! Mvh Desireé ( [email protected] )

2009-11-30 @ 21:26:51
Postat av: Anonym

har din dotter också en blogg?:)

2009-12-01 @ 08:51:12
Postat av: Sundream Estate

Hejsan snygging, vilken vacker bild av dig. Du och din blogg är som en oslipad diamant. Har inte haft tid och kolla upp dig blogg så noga, men du är på G, tyvärr är det för lite text massa, minst 200 ord, för lite upprepning av nyckel orden – rekommendera ca 4-5 gånger. Jag, Jenny och Nicklas (när han kan) skrattar och tycker det är ett kul program Mammas pojkar. Tim är kanon bra, han har verkligen vuxit till sig med åren. Hälsa Alexandra och Tim från oss.

Stor sooolig Marbella kram

Lennart

2009-12-01 @ 09:29:08
URL: http://www.sundream-estate.com/
Postat av: Angela Monroe

Hej Susanne!



Ja, något säger mig att min mamma och du tillhör samma sorts folk. Ni är måna om ert yttre och ni kommer alltid verka yngre än ni är på grund av hur ni lever. Ni inspirerar säkert många andra och det är ju kul! Kul att du tittade in på min blogg. Kram på dig snyggo!



Angela Monroe

2009-12-02 @ 11:13:02
URL: http://angelamonroe.se
Postat av: Christina

Tack för dina fina ord till min dotter i kvällens avsnitt. Det värmde moders-hjärtat ska du veta.

Kram

2009-12-03 @ 21:58:27
Postat av: kristina flessas andersson

såg för första gången såpan igår då jag bor utomlands och bara är i svedala ett par månader då och då.. kul att du gillar lite muskler även på en äldre....sonen och jag går ju i samma "kyrka"..säger bara en sak du är ju fantastiskt vacker och har säkert samma erfarenhet av svensk avundsjuka..men hur gick det till samma ålder som grabben din ?? kram kristina

2009-12-04 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0