Lite användarberättelser om krämerna.

Antalet nöjda användare växer hela tiden! Tack till alla er som delar med er av era upplevelser!

Madleen Kane - Singer and song writer - Las Vegas - Your creams are just wonderful, love it. And they look beautiful and elegant. Thanks again. Love Madleen

Sweden Models Agency. We had the pleasure to have @susannerydestrom at the agency today. She dropped off a few of her facial creams....AMAZING! We can highly recommend them! Like silk on your face. 

Josefine Wejnefalk . Hej Susanne! Jag ville bara tala om att din kräm har räddat min hy helt. Den är helt fantastisk och jag kommer förbli en trogen kund framöver. Ha en fin midsommar!!

Joachim A. Din kräm är helt fantastisk!

I Ladikov. Jag tycker att SR Ageless är den bästa kräm jag använt hittills. När jag applicerar den på kvällen och vaknar på morgonen är min hud jättemjuk .Och det viktigaste av allt är att jag får inte lika mycket akne som förut. Om jag får ngt utslag så försvinner det snabbt utan märke. Jag är jättenöjd och tacksam.  Rekommenderar varmt denna ansiktskräm.

Irene Palmer Svensson. Tycker min hy har blivit spänstigare och fått mer lyster. Solbrännan har blivit jämnare och snyggare.

Helén Marbe.  Använder din kräm varje dag o tycker huden får en fin lyster. Har en tunn och ömtålig hud men krämen läker och fyller ut den. 

Agnetha Hjelm. Har nu använt denna creme i 4 dagar. Känns verkligen skönt. Lätt att applicera.
Inget kladd… går snabbt in i huden. Verkligen mjukgörande. Känns annorlunda på ett positivt sätt. Än andra cremer jag haft. Och förpackningen är verkligen tjusigt lyxig. Tummen upp.

Helene Nord
. Krämerna är super. De bästa jag har provat igenom alla år. Efter tre veckor är huden uppstramad och fräsch.

Karin Liljegren. Fantastiska krämer i lyxförpackning. 

Kristina Didriksson. Supernöjd med produkterna, min hy har fått mer lyster...

Susanne Sandberg. Din ansiktskräm är fantastisk Susanne. Man blir silkeslen i ansiktet och den är precis perfekt för min lite torra hy. Jag har blivit beroende... Ser fram emot en reseförpackning. Måste prova din body lotion också.

Ylva Stubing. Modell Agency Ladies Team /Men. Nu har jag använt krämen i ansiktet 1 vecka det känns bra. Kropps krämen med. Tycker om doften. 

Kerstin Jönsson . Tack ännu en gång för den bästa utav alla ansiktskrämer jag haft i mitt liv! Har legat i feber o riktig bonnaförkylning ett par dagar o mitt face har haft denna underbara mjuka créme på sig ändå! Stort lycka till med din egna créme! Fantastiskt av dig att åstadkomma detta koncept! Är verkligen impad av dig Susanne!

Helén Sambrant Winnberg. Mode & Skönhetsredaktör. Jag blev förtjust, att cremerna gick in i huden så lätt. Min makeup stabiliserades och satt kvar bättre under dagen. Skön konsistens och lagom doft.
Förpackningarna är lyxiga och eleganta. Hoppas det kommer reseförpackningar framöver!

Marie Weinefalk. Jättebra både ansiktskräm och bodylotion. Kan verkligen rekommenderas!

Lars F. Tandl. Har aldrig provat ngt liknande tidigare. Krämen går in fint och den känns föryngrande, den gör min hud len och mjuk. Fungerar mycket mycket bra för mig. Jag känner mig len i huden...

Helene. Tack för härliga cremer. Jag blev förtjust, att de gick in i huden lätt. Makeup stabiliserades, satt kvar bättre under dagen. Skön konsistens. Lagom doft. Förpackningarna outstanding. 
Du får tänka på att göra reseförpackning i framtiden!

Tina Lells. Jag gillar dina krämer jätte mycket. Har använt dagkrämen endast en kort tid och märker redan att huden känns fastare och porerna har blivit mindre.

Marie . Din kräm är super bra! Min sons kompis har fått låna av mig till sina såriga knogar, som läkte på 3 dagar !! Fantastiskt! 

Marie. Har köpt Susanne Rydeström ansiktskräm och bodylotion, kan varmt rekommendera dessa produkter! 

Petra. Tack snälla Susanne Rydeström för krämen den är helt fantastisk! Luktar så gott och tillför mkt fukt med en lätt uppstramande effekt jag bara älskar den. 

Susanne.  jag känner precis som Petra. Krämen är riktigt bra, gillar också doftupplevelsen och effekten, dessutom med naturliga ingredienser, toppen! Så glad att jag köpte din ansiktskräm. Mina pigmentfläckar har bleknat och huden har en annan lyster än tidigare. 

Eva Lurell
.Tack Susanne för din fantastiska ansiktskräm! Den är precis vad jag behövde nu lagom till vinterkylan här borta. Jag använder den både till dag och natt, riktigt bra är den! Denna krämen har jag provat i drygt en månad nu och den är helt fantastisk, märker tydliga resultat på Huden! Inboxa Susanne Rydeström om ni skulle vara intresseradeIt makes My skin Young.

Kristin Silva. Jag gillar verkligen din kräm. Den tillhör den kategorin som är en av de bästa jag provat. Det känns att den jobbar och ger effekt. Tycker den är så skön och gör min hud mjuk och spänstig.

Ingrid. Nu har jag använt din nya naturliga dagcreme varje morgon en hel månad och det känns som den matchar min hy perfekt! Gillar den lena och krämiga konsistensen och att den ändå går lätt in i huden. Gillar också den svaga doften av lavendel och att huden känns mjuk med bra fuktbalans. 
Förpackningen är lyxig! Snyggt jobbat!

Kerstin Dahlin. WOW! Redan första kvällen jag använde din crème stramade det till och blev varmare i ansiktet. Morgonen därpå tog jag den under min foundation och när jag kollade läppstiftet i spegeln lite senare på dagen upptäckte jag att det kommit ett nytt lyster på kinderna. Efter tio dagar är huden mycket mjukare och jag kan faktiskt känna hur den aktiveras på djupet. Tack
Susanne, för la crème des crèmes! Naturlig, lyxig och verkningsfull.

Petra Erch. Tack snälla Susanne Rydeström för krämen den är helt fantastisk! Luktar så gott och tillför mkt fukt med en lätt uppstramande effekt jag bara älskar den.

Berith. Tack för din kräm. Väldigt bra för huden som känns mjuk o skön. Besvär med torr hud försvann efter kort tids användning. Bra konsistens o inte kladdig toppen! Tack! 

Helene . Jag har tunn och ömtålig hy. Känner att Ageless krämen ger mig mycket fukt och näring, precis det som min hud vill ha.

Nu har jag använt upp en förpackning av din kräm, jag är sååå nöjd! Den ger mycket fukt, går in i huden smidigt o lätt utan kladd, känns som att den stabiliserat huden bra då jag inte alls är så oljig i hyn som tidigare. Är lite kär i den helt enkelt.

Cecilia Wittorp. Ansiktskrämen jag har köpt av dig, är helt underbar. Den går in så fint i huden. Det kanske låter lite klyschigt, men den är en riktig 10-poängare. Är så glad att jag har upptäckt denna kräm! 

Therese Olsson - Sångerska .Rekommenderar verkligen Susanne Rydeströms hudprodukter!! Mjukgör utan "klet"!

Bm Haake. Så nöjd med Ageless Day/Night cream! Mycket lätt och naturlig känsla. Huden mår bra. 

 Catharina Bjerking . Underbart skön hudvård.

Jenny Duran / makupartist Barcelona . Bästa krämerna ever.. Tack Susanne Rydeström ❤️ Nu blir jag 20 år yngre. Kram

Kerstin Ek . Jag gillar konsistensen,vissa krämer lägger sig som en hinna. Det gör inte Ageless. Den går in i huden direkt och stramar upp. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0